Sayfalar

22 Aralık 2010 Çarşamba

6 Rishikesh

16.11.2010 Salı

Sabah yine odamda alışkın olduğum şekilde kendi hazırladığım kahvaltıdan sonra çıktım. Hava bugün biraz rüzgarlı. Laxman Jhula köprüsünün bulunduğu bölgeyi gezmek istiyorum. Benim bulunduğum Ram Jhula tarafindan o bölgeye nehrin her iki tarafindan da yol var. Nehrin batı tarafindan araç yolu, doğu tarafindan da yaya yolu var. Her iki taraftan da yol yaya olarak yarım saat kadar sürüyor. Ben doğu kıyısını tercih ettim. Çok sayıda turistik eşya satan dükkanları, otel ve hostelleriyle her yer gibi burası da son derece kalabalıktı. Köprüden batı tarafina geçildiğinde araç yoluna kadar çıkan daracık merdivenlerin yanlarında sağlı sollu dükkanlar yer alıyor. Araç yoluna çıktım ve dönüşü buradan yaparak Ram Jhula'ya geldim. Bugün kurban bayramının ilk günü aynı zamanda. Bayramlaşma için Türkiye saatini bekliyorum bir yandan da. Oteldeki odamda öğle yemeğini basit yiyeceklerle geçiştirdikten sonra internet kafenin yolunu tuttum. Yarın öğlende Haridwar'a, akşam da oradan 20 saat sürecek bir tren yolculuğuyla Varanasi'ye gideceğim.