Sayfalar

23 Aralık 2010 Perşembe

5 Rishikesh

Köprüden karşı kıyıya geçince kalabalığın bulunduğu tarafa doğru devam ettim. Son derece özgün ve farklı bir yer. Hindistan işte bu diyorsun. Sadhular, inekler, maymunlar, hindu hacılar ve çokça da turist.

 Ram Jhula köprüsünün altındaki bir ghat


Otellerle dolu bir sokağa girdiğimde karşıma çıkan ilk otelde karar kıldım. Pazarlıkla üç gece için toplam 750 rupiye anlaştık. Eşyalarımı odaya koyup çıktım. Dışarıdan bando mızıka sesleri geliyordu. Düğün alayı imiş. Mihrace soyundan biridir diye düşündüm. Biraz izledikten sonra yoluma devam ettim.

 Rishikesh'de bir düğün alayı


Delhi'nin o yıpratıcı kaosunun üzerine burası iyileştici bir yer olacak benim için. Etrafta çok sayıda yoga eğitim merkezi var. Burası aynı zamanda Hindu dininin önemli merkezlerinden biri olarak biliniyor. Birçok yerde, koro halinde söylenen ilahilerle dinsel tören yapılıyor. Akşam çabuk geldi. Yemekten sonra otele döndüm ve erkenden yattım.

15.11.2010    
Rishikesh'te 2. gun

Bugün üzerimde bir kırgınlık var. Bir parça soğuk algınlığı işte. Odamda yaptığım basit kahvaltıdan sonra Rishikesh'in sokaklarında dolaştım durdum. Sonra da bir internet kafede saatlerce oturup hem biraz dinlendim hemde bugünkü güncemi yazdım.  


 
 Rishikesh sokaklarından



Sadhular

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder